לא שוקה- מירה(!)

גם אני כמו רבים אחרים חשבתי שבגדול.. סוכני הביטוח הם שוקה ושהכל תכל'ס שקשוקה.
ובכלל.. בשביל מה צריך? הכל ישיר היום. ישיר ומהיר. בלי תיווך, בלי עוד עמלות בדרך, בלי שאף אחד נוסף יחגוג על הגב שלי, במדינה שנראה שהפכה את הגב שלי לרחבת הריקודים הלאומית. ובכל זאת, למרות המרמור כלפי השוקות של עולם הביטוח ובעיקר כלפי חברות הביטוח, עם הסוכנת שלי, מירה, נשארתי. למה? לא יודע בדיוק. הקשר האישי כנראה.. וביום פקודה, ההחלטה הזו הוכיחה את עצמה כאחת מההחלטות הנבונות שלקחתי.
נקבע לי ניתוח.

מהפגישה אצל הרופא, בה הוחלט על הניתוח, לתאריך הניתוח עצמו, היה בסביבות שבוע. ולי היו מספר ימים בלבד להשיג אישור מה'פניקס'. שלושה-ארבעה ימים להשיג אישור מחברת ביטוח. היה לי ברור שקל זה לא הולך להיות ושיש מצב טוב שהולך להצטבר פה מספיק תסכול צפוי כדי לתסרט סרט נוסף בסדרת 'משימה בלתי אפשרית', אלא שאני לא טום קרוז ופה לא הוליווד. אז התקשרתי למירה..

את מירה תפסתי רגע לפני שהיא עולה על המטוס לאילת לכנס סוכני הביטוח השנתי. בטח בנתה על שבוע רגוע, איזה דרינק מול ים כחול, מוסיקה ואלף סוכני ביטוח הלוחשים בהבטחה מילים כמו 'ריסק', 'מדד' ו'פוליסה', אני והניתוח שלי בטח לא היו בתכנון. אבל ככה זה בחיים, אף אחד לא מתאם איתך בלת''מים, ומה לעשות.. הרגע בו אתה צריך את סוכן הביטוח שלך, הוא כשאתה ממש... צריך. ואת זה מירה, לגמרי הבינה, אילת או לא.

היא הבינה את העובדה כי החוזה הפשוט בין מבטח למבוטח משמעותו הינה כי שגרת התשלומים בימי בריאות תכליתה להתממש, ביום פקודה, לכדי ''אישור ביטוחי''. אישור שצריך להינתן בזמן. אישור שיאפשר לי לעבור את הניתוח. בשבוע הזה הבנתי למה סוכן ביטוח. כי לי, בניגוד לכל המשלמים הישירים, שצריכים את המלחמה שלהם מול חברת הביטוח לעשות לבד, לי הייתה את מירה לצידי. היא התגייסה, נלחמה עבורי ודאגה לכך שבתוך שלושה ימים, ולמרות קשיים כאלו ואחרים שהוערמו בדרך, התקבל האישור המיוחל.

ביום הניתוח, מבית החולים עצמו, הייתי בקשר עם מירה, כי כרגיל, צריך עוד טופס לפקסס ועוד מייל להעביר ולוודא שהכל זורם בצינורות הפרוצדורליים. היא הייתה שם. גם לאחר הניתוח, ביקשה להתעדכן והיחס האישי והחם שלה ליווה אותי לאורך התהליך כולו.
אז, מירה, תודה רבה לך על הטיפול המסור, היעיל והאכפתי במקרה שלי, ועל כך שביצעת את עבודתך תוך הבנה ורגישות להתמודדות של המבוטח ברגע הזה, מבוטח שהיה צריך שם את סוכנת הביטוח שלו ושמח מאוד למצוא אותה.

 
איתי היימן

לקוחות מספרים

ברצוני להביע את תודתי והערכתי על הטיפול המסור והמקצועי שלך בנו, הן בהמלצה המאוד מוצלחת של ביטוח תאונות אישיות והן על הטיפול לאחר אירוע הביטוח. 

זמן קצר יחסית לאחר רכישת הפוליסה אירעה לי תאונה שהשביתה אותי למשך תקופה ארוכה. הגשת התביעה בהדרכתך זכתה למענה מהיר שמעולם לא נתקלתי בו. קבלנו את הכספים על פי תנאי הפוליסה לחשבוני בבנק במהירות שיא. 

שוב, תודה על טיפולך המסור, טוב לדעת שיש על מי לסמוך. 


בברכה,
חיים כפיר קופרט
ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות פאספורטכארד משפחת בן סעדון 

שלום רב ,
ברצוננו להודות לחברת פאספורטכארד בכלל ולסוכנת הביטוח מירה פרחי בפרט על הטיפול המסור ודרך הליווי. את מירה פרחי אנו מכירים שנים, מכירים בדרך הפעילות בקהילה ובדרך המסירות שלה לתושבי העיר בכלל, את הצד המקצועי למדנו להכיר הרבה יותר בשנה שעברה עם הטיפול במקרה נפאל, מאז כל נסיעה שלנו בתיאום עם מירה פרחי ובליווי צמוד שלה.

במקרה האחרון תוך הרבה מאוד סימני שאלה  בגלל המקרה הכל כך רגיש, פניתי אל מירה ומירה בנחישות השיבה יהיה בסדר!
כלום לא עצר בפניה ואכן כך היה מרגע קבלת האישורים הטיפול במסמכים, העברתם לחברה והדאגה לכיסוי הטוב ביותר והתמחור,
הכול היה בשליטה מלאה שלה, ידעתי שאני במקום הבטוח ביותר.

טסנו ועם הנחיתה כבר התעוררו השאלות הטלפון הראשון היה למירה ומירה עם המקצועיות שלה כרגיל הרגיעה, "תנו שבוע לילדה יהיה בסדר תתחילו לטייל ", "אם יש בעיה לא מיון אלא מרפאה של רופא"! במהלך הטיול נזקקנו לטיפול, השירות והטיפול שקיבלנו היה מקצועי ורגיש,
ידענו שאנחנו בידיים הטובות ביותר ואת זה אנחנו חייבים לכתוב על מנת שידעו וישמעו, אני בהחלט יודעת שהמקום הבטוח הוא,
לקבל שירות וליווי סוכן אישי לא מחליף שום מקום אחר.


תודה רבה
מירב בן סעדון
מודיעין 

 
 
פתח תקווה
אפעל 6, קריית אריה
טל. 03-6259816
פקס. 03-6259743

mira@farhi4life.com
מודיעין
רח' רבקה אמנו 15
טל. 08-9263581
פקס. 153-89263581

mira@farhi4life.com
לקביעת פגישה חייגו
8857831 - 050
Facebook
עיצוב אתר: www.kinammon.com